assalamualaikum :)



Hai blogger semua , koraang ape khabar , korang sehat ke ? haiyya , dah berape minggu bella tak update blog eah , hah nie nak bagi tahu , hmm sebab bella buat operation lah , apendic hmm :'( . sakit ouh operation apendic nie , susah nak jalan , jalan pon kene bongkok , but now alhamdulillah makin semboh sakit bella , haa gitu :) ,now bella tatahu na cakap macam mana , hati nie tetibe rase sebak , rase macam akan jadi sesuatu , tetibe je rase macam uh , bella rase macam selalu susahkan someone , bella selalu rase macam uh adeke bella selalu susahkan dia , buat dia sakit hati , hati nie masih tertanya , adekah die sanggup tunggu aku , adekah dia takkan tinggalkan aku , bila dia muncul dalam hidup aku , hidup aku mula ceria , dulu yang gelap menjadi terang , dia macam sinaran hidup aku , ya allah , aku yakin dia jodoh aku , tapi aku takut ,takut dia di ambil orang lain , aku takut dia menjadi milik orang lain , aku takut dia dah ta sayang aku , aku takut dia dah tak sayang kan aku , aku takut hmmm :'( kalau lah die tinggalkan aku , macam manelah aku nanti kan , dia banyak tolong family aku , hmm adekah aku banyak susahkan dia ya allah ? aku takut dia di ambil oleh orang lain , aku sanggup biarkan dia mati asalkan dia takkan jadi milik orang lain , dulu boleh di katakan setiap hari aku gaduh dengan dia , semua pasal aku , aku tak boleh terime die bekerje sampai malam sampai tak boleh keluar dengan aku , takde mase ape semualah , now bila aku fikir balik , dia cari rezeki untuk family dia ape semua itu sudah wajib tanggung jawab dia , ya allah aku sayang dia , sayang sangat sangat , sayang dia ya allah , sayang sangat sangat teramat sangat .hmm :'( 
banyak kenangan manis dengan dia , banyak sangat kenangan dengan dia , dia setiap hari faham aku , dia tak pernah sekali pon marah aku , contoh kalau aku buat salah , sikit pon dia tak marah , dia mesti tegur aku dengan baik , dulu aku selalu bergaduh dengan dia , aku marah die , die sikiyt pon tak marah aku , walaupon salah aku mesti dia yang akan mintak maaf , hmm aku cuma fikir macam manalah kalau dia takdekan ? dalam banyak yang aku couple dia seorang je yang faham aku , yang lain semua ke laut , kalau dia jodoh aku ya allah , kau satukan lah hati kami ya allah , aku nak sangat hidup dengan dia , jaga family dia , kalau boleh aku nak dia jadi milik aku sampai bila bila , hmm :'( 

papa ? mama sayang papa , papa ? mama sayang papa , papa ? mama sayang papa , papa ? mama sayang papa :'( .