assalamualaikum semua , hadoi kepala otak tatahu nak update ape nie , hah , kalau update pasal orang yang bella sayang okay kot kan kan kan ? so bella nak kongsi dengan korang satu cerita nie , dulu bella ade seorang kawan , time form  1 2 3 dulu , alahhh zaman budak budak dulu , now dah 17 so sudah meningkat dewasa , now zaman remaja lah kan ? bell nak cerita yang bella mempunyai kawa kawa, yang ramai , kawan yang sekepala dengan bella lah , alaaa zaman budak budak pikiran ta mataang lagi , kejup gaduh kejup baik , tapi kenape mereka bukan kawan yang terbaik untuk bella ? mybe mereka ade haluan maseng masengkan , now semua buat hal maseng maseng , sekarang bella hanya ada akim , akim sangat baik , setiap kali bella susah die mesti ade dekat sebelah bella tolong bella , kalau bella sedih , bella mesti luahkan kat die , die faham bella , berkawan dengan dia rase selesa sangat , setiap kali putus cinta mesti die support bella , katenyea mube itu bukan jodoh kau , nanti kau akan jumpe orang yang lebih baik dari kau kan bella , akim selalu bercerita pasal agama dekat bella , ajar bella macam macam , kekadang bergaduh jugak dengan dia , gaduh then baik balik hewhew , gaduh gaduh biase lah katekan anananana , akim memang kawan terbaik bagi bella :) lepas spm mesti semua terpisahkan , waa sedihnya , mesti bella akan rindukan akim kan ? akim aku cuma nak cakap satu je , kalau lepas spm nanti kita terpisah jangan lupa aku , nanti kalau aku tunang aku jemput kau ye akim , kau kawan terbaik aku akim , terima kasih selama nie kau dahjadi kawan untuk aku , dah jadi kawan yang terbaik untuk aku , kau doakan aku dengan fikri tau kim , kau doakan aku tunang cepat tau , kau doakan ye :) , terima kasih selama nie kau support aku , terima kasih akim , terima kasih , akim , aku harap sangat aku dapat bertunang dengan fikri , aku sayang sayang die weh , aku takut hilang die , kan aku selalu ceriye dekat kau , fikri nie lain , die baik kim , kenangan terindah aku banyak dengan die , kau doakan aku ye kim :) amin , kalau aku kahwin , kau orang pertama aku jemput kim hewhew :) now stop cerita pasal akim , now cerita pasal fikri pulak . tiap tiap malam asek teringat je time first first kenal dulu waa syoknyea weh :) rase macam romantik pulak , first jumpa dekat bowling times square , hewhew , kak iela yang kenal kan , kak iela uh bekas akak ankat bella :) hewhew , bi;a teringat time first kenal dulu asek tersenyum je ouh , hmm tatahu nak cakap macam mane , sebab time uh bella dengan bf bella maksud bella ex bella yan hewhew , tapi series bella cakap , bila pandang die hmm macam ade sesuatu tau , tetibe esok nyea bella break nga yan wahhh tak sangke tak rase ape ape pon time uh , lepas uh kak iela kate kawan die yang fikri uh nak kenal mule mule rase pelik jugaklah kan hewhew , so kak ielaajak keluar bella kene naik kereta dengan fikri , hmm dah macam couple pulak kot , sebenarnye time uh hati debo debo jugaklah kan hewhew , waaaa haiyya , dekat time square jugak  kite orang keluar , pagi pulak uh pukul 10 haaa , first datang uh makan dulu kan haaa , then kak iela ajak lawan bowling waaa katenye nak fight balik dengan si fikri uh , then kite orang main game dekat time square sementara tunggu sity datang hmm , sity uh pulak kawan baik bella , hewhew , nanti kalau ade mase bella cerita pasal sity pulak ye :) , time uh niat nak beli kasut but hmm tak de yang minat lah , ayoyoyosemua tak lawa time uh , hmm , sedehh sangat tau , hewhew, snap snap pic dulu sebelum sity datang , sat naa nie lah pic pertama kite orang hewhew :) 
sweet kan kami , haaa , dah macam couple pulakkan ? hewhew , 
selepas sity dah datang kite orang pergi karoke , huhu , hmm , mereka karoke puas puas pulak tu , suara fikri sedap kot , hewhew , lepas karoke , mereka makan kfc dulu dekat dengan rumah bella , hewhew, lepas makan kfc hanta sity balik dulu then baru hantar bella , tapi kan , bella baru ingat , time nak ke karoke uh , fikri mintak number bella kot wuhuuu hewhew , okay balik pada cerita tadi , dah hantar sity balik hantar bella balik pulak , bila bella sampai umah senyum sorang sorang pulak waa hewhew , so balik uh die mesej bella , haha , mesej punya mesej , terkejut tetybe mintak couple waaa , hewhew bella terime lah , alhamdulillah sampai sekarang hubungan kami , walaupon baru sekejup tapi dah macam lame pulak kite orang dah bersama , tak sabar nak tunggu bulan 10 nie family die masuk merisik , hope hubungan kami kekal sampai bila bila kan ? insyallah , bella nak berkahwin bila umur 19 nanti , ape ape pon , doa kan lah ye , terima kasih , 

TERIMA KASIH , TERIMA KASIH , TERIMA KASIH , TERIMA KASIH , TERIMA KASIH , PAPA :)