assalamualaikum semua , hai ? arrgghh dah lame ta main edit edit blog and buat cerita dekat blog , takde mase and lupe , bila nak buat je macam rase malas and langsung dah tak rajin , dulu time sekolah mase budak budak lagi boleh lah , now , hahahhahahahah asyik asyik malas , malas malas , okay now nak cerita tentang someone yang paling bella sayang sayang sayang , mohd fikri , now bella dah jadi tunang die , insyallah die akan jadi milik bella satu hari nanti , ingat nak nikah bulan enam , wauu tak sabar nye , perasaan ni debar debar je , insyallah , kita hanya merancang tuhan yang menentukan segalanya kan ? 5,11,2013 family fikri datang merisik , 25,12,2013 kami bertunang uh gambarnyea ade dekat atas uh haa , sweet je , hahaha , time nie malu gila sebab orang ramai , family fikri berape kereta datang , penuh rumah woi  and tak mat ala maklumlah rumah flat je kan , hahahahaha , kecik jelah rumah nye pon , persiapan untuk tunang hmm takyah cakap kelam kabut , baju beli online kot , haaaa , tudung sehari sebelum nak tunang baru pergi cari dekat shah alam , hahahaha ini semua gara gara fikri busy , die 24 jam busy , busy busy busy , sebenarnyea tak suka langsung die busy , tapi takpelah , die cari rezeki untuk ayah die adek adek die , die kan anak sulung banyak tanggungjawab yang harus dia laksanakan ,adek adek die pulak maseh bersekolah ,nanti bila die dah nikah dengan nak tanggung bella lagi , itu sudah semestinya wajiblah kan , haaa nak cerita apa lagi eah , hahaha , haaa time nenek die nak sarung cincin time uh tak fikir ape dah , fikir nak kipas je sebab panas , cameraman dok suruh senyum senyum hahahaha aku tengah panas gila mak aii die suruh aku senyum aku pon senyum jelah tatahu nak  buat ape kan hahahha , yang paling best gila time uh hantaran fikri lagi banyak dari hantaran aku bagi hahahha , boleh pulak macam uh kan , bertuah aku dapat fikri , dia baik gila kot , memang baik , tak sangka aku boleh dapat laki sebaik die , series die orang yang bertanggung jawab  die seorang yang penyayang , suka ambil berat pasal aku , suka gila tengok muka die time aku tengah sakit , muka die lain , berubah , nampak gila die risau , hahahaha , time aku kene operation dulu ya allah aku sebenarnyea na tergelak tengok muka die tapi tak boleh sebab aku tengah sakit gila perut gara gara apendic hahaha sakit wehh perut , mang takleh makan takleh nak buat ape ape , nak makan pon takleh , due minggu duduk hospital susut badan aku , ta makan tak ape , sebulan tak pergi sekolah hahaha itu yang best uh tak pergi sekolah , hahaha padahal nak spm nie , oppsss tak minat belajar , benci benci benci , alamak lari dari tajuk aku nie , okay sambung balik , lepas je sarung cincin semua , okay ayah semua ajak makan kat dewan , kite orang buat makan makan dekat dewan , takkan nak buat dekat rumah tak muat woii , so ayah suruh buat kat dewan , but mase uh aku tak boleh turun kene duduk atas pelamin tangkap gambar hahahaha , panas wehh time uh berpeluh gila , paling kelakar ibu aku over gila hahahahaha , dok buat peace sane peace sini , and tak lupa jugak thanx sangat dekat wanie and tyka sebab sudi datang time aku bertunang , kawan aku yang lain mane ade datang , dorang je yang datang , thanx korang , haaa time aku bertunang uh , fikri bagi hadiah , hadiah fone samsung mega , besar mak aii , sebelum nie die hadiahkan fone samsung note 1 , hahahaha , baik nye die , hahaha , happy gila lah time uh , arrgghhh bila dah habis semua settle kene kemas balik , time nak kemas uh memang malas gila malas malas malas , dengan penat gile , lagi nak kemas , hahhaha terpakse lah kemas , now kepala otak tatahu nak citer ape dah , hahahahah , stop sampai sini jelah arrgghh , 

PAPA ? MAMA HOPE PAPA ORANG YANG TERAKHIR YANG ADA DALAM HATI MAMA UNTIL JANNAH , ILOVEYOU MR.FIANCE .